Obchodní podmínky Provozovatel Slamini servis s.r.o., se
sídlem Evropská 689/148, Praha 6, 160 00, IČ: 07092423, e-mail:
info@kruhacborislavka.cz, (dále jen „Fitness centrum“), vydává tyto
obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“): I. Úvodní
ustanovení 1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží
a služeb nabízených ve Fitness centru a blíže vymezují a upřesňují práva a
povinnosti Fitness centra a jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit
se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (jak je specifikován
níže), které jsou uvedeny na internetové adrese
(http://www.kruhacborislavka.cz/) a současně na recepci Fitness centra.
II. Prodej zboží a služeb v prostorech Fitness centra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Fitness centra, včetně cen za dané
služby a zboží, je k dispozici v prostorech Fitness centra na adrese:
Evropská 689/148, 160 00 Praha 6 a současně na internetové adrese Fitness
centra. 2. Fitness centrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní
podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu,
věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách
bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. III. Zákaznický účet, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Fitness centra zákaznický účet. Zákaznický účet
bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s
ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Fitness
centru. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online potvrzením
aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet
vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 140 Kč. 2.
Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na
pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není
možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k
úhradě veškerého zboží a služeb nabízených Fitness centrem. Zákazník má
přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na
zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po
předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. 3.
Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 2 měsíců,
počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle
předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je
možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 140 Kč. Zakoupený
Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to
platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech
na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@kruhacborislavka.cz s
odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi
vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s
vrácením čipové karty a vymazáním účtu. 4. Fitness centrum dále umožňuje
Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky na předem
stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží Fitness centra.
Fitness centrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. Dále Fitness centrum může vyloučit některé z
forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před
zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má
přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost
permanentky nebo se může informovat ve Fitness centru, a to po předložení
příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. 5. Zákazník má
možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové rozhraní na adrese
http://rezervace.kruhacborislavka.cz/ . Po přihlášení, které se uskuteční
zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost
rezervovat, a případně i hradit si jednotlivé služby, členství nebo
permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové rozhraní
administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli
problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o
této skutečnosti bezodkladně recepci Fitness centra nebo e-mailem na
info@kruhacborislavka.cz IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta,
která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta může
být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat
výlučně osoba uvedená jako majitel této karty a/nebo jakákoli osoba, která
má kartu v držení, pokud majitel karty požádá o její převedení do režimu
„přenosná“ dle konkrétních podmínek Fitness centra pro jednotlivé služby.
Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 50,- Kč (vč.
DPH), Fitness centrum má právo požadovat náhradu škody v případě poškození
zákaznické karty. 2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je
Zákazník povinen kontaktovat Fitness centrum, aby tuto kartu zablokovala.
Fitness centrum neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu
ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou. VI. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity Fitness centra (dále jen
„Rezervace“), pokud má u Fitness centra zřízen zákaznický účet, na kterém
je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto
aktivitu přímo hradí. 2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci
Fitness centra, a to na základě předložení zákaznické karty a/nebo přes
webové rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po
provedení ověření identifikace Zákazníka). 3. Po provedení rezervace bude
Zákazníkovi blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity,
s čímž Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude
Zákazník současně upozorněn před provedením rezervace. 4. Rezervace se
považuje za závaznou objednávkou dané služby. 5. Pokud Zákazník zruší svou
rezervaci: a. více než 12 hodin před zahájením aktivity, není mu účtován
storno poplatek; b. 12 a méně hodin před zahájením aktivity, bude mu
účtován storno poplatek v pevné částce 140 kč. 6. Rezervace může být
zrušena, online prostřednictvím zákaznického účtu, telefonicky na
kontaktním telefonním čísle Fitness centra nebo osobně na recepci Fitness
centra. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno
poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy
je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail
info@kruhacborislavka.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v
daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem
storno poplatku, a to v jiném čase. Fitness centrum posuzuje oprávněnost
žádosti Zákazníka. VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Fitness centrum řídí nejen podle
zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními
údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o
ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé
pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici
na adrese https://kruhacborislavka.cz/gdpr/. IX. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Fitness centra jsou účinné od 12. 7. 2021 a
jsou k dispozici na recepci Fitness centra a na internetových stránkách
Fitness centra.
REKLAMAČNÍ ŘÁD Slamini servis s.r.o., se sídlem
Evropská 689/148, Praha 6, 160 00, IČ: 07092423, e-mail
info@kruhacborislavka.cz, (dále jen „Fitness centrum“ nebo „prodávající“),
vydává s účinností od 12. 7. 2021 tento reklamační řád pro účely prodeje
zboží (dále jen „Reklamační řád“): I. Všeobecná
Ustanovení 1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních
podmínek Fitness centra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci
zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití
kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“). 2.
Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem
nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách.
Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se
vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky. 3.
Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či
služby. II. Reklamace 1. Prodávající odpovídá za vady zboží
nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet
ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční
doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“). 2. Dojde-li ke zrušení
sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude
Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné
reklamace. 3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího
trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl
vadu, kterou na zboží/službě shledal. 4. Kupující je povinen pro účinné
zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo
jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu. 5. Místem uplatnění
reklamace je Kruháč Bořislavka Evropská 689/148, 160 00 Praha 6, přičemž
reklamaci je možné uplatnit osobně ve Fitness centru nebo e-mailem. 6.
Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva. 7. Tímto
Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci
váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými
právními předpisy. 8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak
prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který
obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby,
označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím,
termín vyřízení reklamace. 9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané
reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá
doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy
kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít. 10. Reklamační
řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně
odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s
kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno
vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení
reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně
písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 11. Na dárky a bonusy, které jsou
poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci. Provozovatel: Slamini servis
s.r.o., se sídlem Evropská 689/148, Praha 6, 160 00, IČ: 07092423